
A Hydro Fehérvár AV19 lett az Év Sportmarketing Nagykövete
- 2025.03.06. 18:15
- Fehérvárav19
Hatalmas büszkeség klubunk számára, hogy a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által meghirdetett Sportmarketing Gyémántdíjon a Hydro Fehérvár AV19 elnyerte a legnagyobb elismerést, a "Sportmarketing Ambassador of the Year 2024– Az Év Sportmarketing Nagykövete 2024" címet!
A rangos elismerést annak köszönhetjük, hogy csapatunk az MMSZ által szervezett Diamond Awardson összesen hét Gyémántdíjat nyert különböző sportmarketing-kategóriákban, kiemelkedő kampányaink és együttműködéseink révén.
A sportmarketing együttműködések terén két kiemelkedő projektünk is elismerést kapott. A Hydro Extrusion Hungary Kft.-vel való névadó szponzori megállapodásunk révén sikerült egy olyan partnerséget kialakítani, amely nemcsak a klub, hanem a szponzor számára is értéket teremt. Emellett a Roland Divatházzal való együttműködésünk, melynek központi eleme a „Hónap legjobbja” szavazás, is elismerést érdemelt.
A közösségimédia- és tartalommarketing kategóriában díjat nyert a "Hydro Fehérvár AV19 Jézuskája", amely során a Hydro Fehérvár AV19 jégkorongcsapata az ünnepi időszakban a csapatnak levelet író szurkolók körül hármat otthonában lep meg karácsony előtt.
A sportmarketing kampányok között szintén két projektünket is díjazták. A Krém cukrászdával közösen szervezett jótékonysági süteményvásár nemcsak a közösségi összefogás szép példája volt, hanem egyben sikeres adománygyűjtő kezdeményezés is, a székesfehérvári anyaotthon számára elektromos és városi kerékpárok kerülnek beszerzésre a befolyt összegből. Emellett a Szurikáta Alapítvánnyal közösen megvalósított diabétesz kampányunk célja az volt, hogy felhívjuk a figyelmet a cukorbetegséggel élő gyermekek mindennapi kihívásaira, és érzékenyítsük a társadalmat e fontos ügy iránt, így Székesfehérváron 50 bölcsőde, óvoda és általános iskola kapott tájékoztató kiadványokat a diabétesszel kapcsolatban.
A sportesemény kategóriában két rendhagyó kezdeményezésünket ismerték el. A #ZebraDay kampányunk célja az volt, hogy növelje a játékvezetők elfogadottságát és elismerését a jégkorongban, edukálva a szurkolókat és a sportközösséget a "zebrák" munkájának fontosságáról, a 2023/2024-es szezonban a csapat Ifj. Ocskay Gábor Jégcsarnoktól való búcsújához kapcsolódó Final Faceoff kampányunk pedig szintén gyémántdíjat nyert.
A díjakat 2025. március 5-én, a Digital Marketing Forum sportmarketing gáláján adták át, amely nemcsak az ünneplésről szólt, hanem szakmai konferenciaként is szolgált. Az eseményen sportmarketinggel kapcsolatos esettanulmányok és kerekasztal-beszélgetések révén osztották meg a legújabb marketingtrendeket és tapasztalatokat.
Gál Péter Pál, a Fehérvár AV19 SC elnöke elmondta, hogy hatalmas elismerés a klub számára a Magyar Marketing Szövetség sportmarketing gyémántdíjain elnyert hét díj, valamint az Év Sportmarketing Nagykövete cím. Hangsúlyozta, hogy ez a visszajelzés igazolja a klub elkötelezettségét a sportszakmai munka mellett a marketing területén is, és megköszönte mindazok támogatását, akik hozzájárultak ehhez a sikerhez. „Nagyon nagy örömmel vettük át klubunk nevében a Magyar Marketing Szövetség sportmarketing gyémántdíjait. Nagyszerű visszajelzés ez számunkra, igazolja azt a törekvésünket, hogy a sportszakmai feladatokon túl ezen a területen is folyamatosan igyekezzünk a maximumot teljesíteni, illetve fejlődni. Szeretném megköszönni egyrészt az MMSZ-nek, hogy megtisztelte munkánkat négy kategóriában hét gyémántdíjjal, másrészt kiemelten szeretnék köszönetet mondani kollegáimnak, akik az elmúlt időszakban komoly munkát és energiát fektettek és fektetnek a klub marketingfeladataiba. Büszkék vagyunk arra, hogy a Hydro Fehérvár AV19 „csapatát” választották 2024. év sportmarketing nagykövetévé. Ezek a díjak és sikerek megerősítenek abban, hogy helyes stratégiát követünk akkor, amikor azt mondjuk, hogy a 21. században egy sportszervezet nem elég, ha a szűken vett saját sportterületén törekszik kiemelkedő eredményekre és folyamatos fejlődésre, hanem a nálunk háttérnek számító, de a szervezet számára elengedhetetlen marketingterületen is. Végül, de messze nem utolsó sorban szeretnék köszönetet mondani támogatóinknak, akik partnerek voltak azokban a közös projektekben, amikkel csapatunk ezeket a díjakat kiérdemelte. Köszönöm a Hydro Extrusion Hungary Kft., a Roland Divatház, illetve a székesfehérvári Krém Cukrászda csapatának a közös munkát és az együttműködést!”