CSR díjat kapott a Hydro Fehérvár AV19

  • 2022.10.21. 16:31
  • Fehérvárav19

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozat a klub „Több, mint hoki” kampányát a társadalmi felelősségvállalási akciók kategóriájában ezüst minősítéssel ismerte el.

A Sportmarketing Awards célja az ország legnagyobb marketing értékkel bíró sportolóinak és csapatainak díjazása, a szervező Sportmarketing Tagozat pedig a díj alapításával törekszik az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok terjesztésére. Az díjátadót a Puskás Arénában, az egész napos Sport Forum Hungary 2022 esemény zárásaként rendezték. 

A Fehérvár AV19 SC első ízben nyújtott be pályázatot az eseményre a társadalmi felelősségvállalást célzó, több éve sikerrel futó „Több, mint hoki” kampányának 2021-ben megvalósult programjaival, melyek célja volt az egyének egyesítése a sport segítségével és egy, a társadalmi potenciált elősegítő környezet létrehozása. A kampány a csapat és a helyi közösség közötti szoros együttműködésén alapszik, ezzel társadalmilag is fontos értéket teremt, valamint a kampány során több helyi közösséget - többek között az Adnijókupa, a SZETA, vagy a Fehérvári Anyaotthon - is felkarolt. A „Több, mint hoki” kampány a csapat minden olyan tevékenységét összesíti, amelyen keresztül a klub bemutatja, hogy nem csak egy szervezetről van szó, hanem egy összetartó és támogató közösségről.

A díjátadón a Hydro Fehérvár AV19 kampánya ezüst minősítést ért el, amely – amellett, hogy nagy megtiszteltetés a teljes magyar sportpalettát felvonultató rendezvényen - ,  egy fontos visszacsatolás is a klub számára.

A klub nevében köszönjük a szervezőknek a díjátadó és a színvonalas konferencia megszervezésére tett erőfeszítéseit, köszönjük szponzorainknak, elsősorban névadó szponzorunknak, a Hydro Extrusion Hungary Kft.-nek, hogy segítségükkel a társadalmi felelősségvállalásban is az élen járhatunk, szurkolóinknak pedig a folyamatos támogatást, és azt, hogy nehéz időkben is a klub mögött állnak!

Fotó: Sportforumhungary